Використання Cookies

«Для збереження інформаціі на Вашому комп’ютері, покращення роботи нашого сайту Jaguar пропонує використовувати файли cookies. Деякі файли cookies є невід’ємним елементом роботи сайту та вже встановлені на Ваш персональний комп’ютер. Ви можете видалити та заблокувати усі файли cookies з даного сайту, але при цьому деякі його елементи можуть відображатись та працювати некоректно. Щоб дізнатися більше про файли cookies, які ми використовуємо, та про те як їх видалити, ознайомтесь з Політикою Конфіденційності

Ми використовуємо файли cookies для того,щоб покращити роботу нашого сайту. Продовжуючи використовувати веб-сайт,ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookies. Якщо Ви не згодні просимо змінити відповідні налаштування браузера.

Новини Jaguar

Представлено оновлений Jaguar F-Pace SVR: покращена продуктивність і дизайн

Відтепер Jaguar F-PACE SVR ще швидший, динамічніший та більш вишуканий. Оновлена модель кросовера вдосконалена завдяки розробкам команди Jaguar SV, яка відповідає за випуск персоналізованих автомобілів.

Основою вдосконалень F-PACE SVR став перехід до ефективнішої електричної архітектури кузова автомобілів Jaguar — EVA 2.0, що містить деталі дизайну, натхненні автоспортом, розкішний інтер'єр та найновіші системи підключення до мережі.

Майкл ван дер Санде, керуючий директор Jaguar Special Vehicle Operations, зазначив: «Оригінальний F-PACE SVR був неймовірно хара́ктерним, тому він став найпопулярнішим продуктом Jaguar SV за всю історію. Нова версія натхненна таким успіхом, водночас вносить численні вдосконалення, підіймаючи стандарти високопродуктивних кросоверів».

Інфографіка F-Pace SVR

Висока потужність, крутний момент, гальмівна система

Нова версія F-PACE SVR доступна виключно з 5-літровим бензиновим двигуном V8 Supercharged від Jaguar, із потужністю 550 к. с. та крутним моментом у 700 Нм — що на 20 Нм більше, ніж у F-PACE SVR 2020-го модельного року. Таке збільшення крутного моменту забезпечує підвищену продуктивність, саме тому F-PACE SVR прискорюється від 0 до 100 км/год за 4 секунди, на 3/10 швидше, ніж раніше. А максимальна швидкість становить 286 км/год — на 3,2 км/год більше, ніж у попередній версії.

Аби витримати вищі навантаження, трансмісію оснащено таким же гідротрансформатором, який застосовувався у седані Jaguar XE SV Project 8. Окрім вищого крутного моменту та прискорення, викиди CO2 зменшилися з 281 г/км до 275 г/км, пальне тепер використовується ефективніше: до 12,2 л / 100 км*.

Завдяки цим змінам, трансмісія та системи контролю динаміки стали більш довершеними. Режим Dynamic, із унікальними налаштуваннями, забезпечує високу керованість та спритність авто. Нова функція Dynamic Launch використовує інерцію трансмісії для постійної передачі потужності до коліс під час перемикання передач. Це сприяє більш різкому прискоренню SVR з місця. У спокійному темпі їздити стало зручніше: без погіршення швидкісної динаміки, це демонструє подвійну універсальність оновленої моделі.

Нова система електропідсилення керма забезпечує миттєвий відгук та кращий зв’язок між автомобілем та водієм. Налаштування адаптивної підвіски удосконалено, додано модифіковані втулки — разом це забезпечує комфортнішу подорож за низьких швидкостей.

Водії високо оцінять чутливість гальмівної системи у новому F-PACE SVR. Двокомпонентні гальмівні диски 395 мм (спереду) та 396 мм (ззаду) відтепер працюють разом із новим інтегрованим підсилювачем гальм. Поряд зі зміненими налаштуваннями системи, він гарантує більш спортивний та короткий хід педалі гальма. Використання нового електропідсилювача гальм є особливим акцентом флагмана SVR. Покращене охолодження та аеродинаміка автомобіля додатково підвищують ефективність гальм.

5-літровий бензиновий двигун V8 Supercharged поєднано із надзвичайно чутливою, 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач Jaguar із плавним перемиканням. Вона швидко змінює передачі для високої продуктивності, адаптуючи спосіб передачі потужності відповідно до потреб водія.

Повноприводний кросовер обладнано системою інтелектуального розподілу крутного моменту (Intelligent Driveline Dynamics) у стандартній комплектації. Технологія адаптивного налаштування підвіски Adaptive Dynamics забезпечує точне і динамічне налаштування у поєднанні з плавним керуванням. Система Configurable Dynamics забезпечує налаштування динаміки до побажань власника. Секундомір, акселерометр та шкала інтенсивності використання педалей акселератора та гальма також допомагають водію контролювати продуктивність у динамічному режимі.

Адаптуючись до змін: оновлений дизайн кросовера

Дизайн оновленого F-PACE SVR натхненний досвідом автоспорту SV. У ньому покращений повітряний потік, присутні аеродинамічні переваги завдяки новим бічним повітрозабірникам та вентиляційним отворам — для кращого охолодження двигуна та гальм. Ці зміни забезпечують високі аеродинамічні характеристики: аеродинамічний підйом зменшено на 35 %, а опір — з 0,37 Cd до 0,36 Cd. Окрім враження про продуктивність, ці елементи створюють і більш цілеспрямовану естетику дизайну.

Вставки для сидінь і дверей — із матеріалу алькантара, центральну консоль оздоблено розкішною шкірою Windsor. 12,3-дюймовий інтерактивний HD-дисплей водія обтягнено алькантарою з чорними швами, із алюмінієвим оздобленням у стандартній комплектації та карбоном (опціонально).

За вибором, напіванілінові шкіряні спортивні сидіння мають оздоблення у традиційному стилі бренду у формі діаманта — уздовж передньої частини спинки сидіння на рівні плечей. Є і унікальна перфорація на спинці, аналогічний малюнок використовується на підголівниках. Зображений на них рельєфний логотип SVR — фінальний штрих спортивного салону.

Новий селектор передач Jaguar оздоблено рифленою шкірою та рельєфним логотипом SVR, для підкреслення преміального дизайну кросовера. Нове кермо з розділеним ободом і тактильними перемикачами передач з цинкового сплаву забезпечує посилене залучення водія під час ручного перемикання передач.

Оновлений F-PACE SVR оснащено всіма інноваційними технологіями, як і F-PACE 2021-го модельного року, гарантуючи постійне підключення та оновлення ПЗ онлайн. З-поміж сучасних систем авто — інтуїтивно зрозуміла інформаційно-розважальна система Pivi Pro, активне шумопоглинання на дорозі, новітні вдосконалені системи допомоги водієві та додаткова бездротова зарядка для мобільних пристроїв.

В Україні нова версія F-PACE SVR вже доступна для замовлення в офіційного дилера Jaguar «Авто Лайф» Київ, про строки появи моделі на ринку буде повідомлено пізніше.

Jaguar F-PACE SVR, 5,0 л, V8, із компресором*

Двигун і трансмісія

Тип двигуна

V8 з компресором, 32 клапани, електронне керування, пряме впорскування

Робочий об’єм двигуна (куб. см)

5000

Діаметр циліндра / хід поршня (мм)

92,5 / 93

Ступінь стиснення

9,5:1

Максимальна потужність к. с. (кВт)

550 (405)

Максимальний крутний момент, Нм (фунт-фути)

700 (516)

Трансмісія

ZF (8HP70), 8-ступінчаста автоматична

Система повного привода

Повний привод із системою перемикання крутного моменту та інтелектуальною системою розподілу тяги (Intelligent Driveline Dynamics)

Шасі

Передня підвіска

Зі здвоєним поперечним важелем, пружинними ресорами

Задня підвіска

Integral Link, пружинні ресори

Керування

Система керування з електропідсилювачем (EPAS), рейкова передача; змінний коефіцієнт

Передні гальма

Гальмівний супорт нерухомого типу з чотирма поршнями; двохелементний вентильований диск діаметром 395 мм

Задні гальма

Однопоршневий плаваючий супорт; двохелементний вентильований диск діаметром 396 мм

Динаміка та економія пального

0–100 км/год (с)

4,0

Максимальна швидкість, км/год

286

Витрата пального — літрів на 100 км — у комбінованому циклі, за стандартами ЄС — Всесвітній цикл узгоджених випробувань транспортних засобів у полегшених умовах за стандартами низької витрати енергії (EU WLTP (TEH))

12,2

Викиди CO2 (г/км) у комбінованому циклі, за стандартами ЄС — Всесвітній цикл узгоджених випробувань транспортних засобів у полегшених умовах за стандартами низької витрати енергії (EU WLTP (TEH))

275

*Усі показники споживання пального та викидів вказано згідно з тестом WLTP (TEH) у комбінованому циклі відповідно до вимог ЄС. Наведені дані є результатом офіційних тестів виробника відповідно до законодавства ЄС. Лише для порівняння. Показники у реальних умовах можуть відрізнятися. Об’єм викидів CO₂, витрати пального можуть варіюватися залежно від таких факторів як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, встановлені аксесуари та обладнання.

*Характеристики, опції та доступність можуть змінюватися залежно від ринку.

Назад до переліку новин