Доступний з лінійкою потужних силових агрегатів, зокрема плагін-гібридним двигуном****.
Презентовано Jaguar E-PACE 2021-го модельного року: з оновленим екстер’єром, вдосконаленим інтер’єром, сучасною інформаційно-розважальною системою Pivi Pro, новою архітектурою автомобіля.
Новий плагін-гібридний силовий агрегат (Plug-in Hybrid Electric Vehicle –PHEV) P300e поєднує 1,5-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун Ingenium потужністю 200к.с. та мотор із електричним приводом на задній міст (Electric Rear Axle Drive -ERAD) потужністю 109к.с. (80кВт). Кросовер долає до 55км на електротязі без викидів вихлопних газів. У комбінованому циклі об’єм викидів CO2 становить від 44г/км, показники споживання пального—до2л/100км (за Всесвітнім циклом узгоджених випробувань легкових транспортних засобів (WLTP TEH).
Удосконалення екстер’єру підкреслюють зухвалий розкішний вигляд кросовера. Зміна передньої частини—це оновлений нижній отвір у заокругленій формі. Новий сітчастий дизайн решітки радіатора у формі діаманта у стилі традиційного лого Jaguar має сучасне покриття Noble Chrome, а нові бічні повітрозабірники прикрашає культова емблема у вигляді ягуара встрибку.
Нові повністю світлодіодні фари із денними ходовими вогнями у формі «подвійної J» доступні з опціональним вибором піксельної технології для підвищеної видимості. Функція адаптивного дальнього світла оцінює шлях попереду та автоматично пристосовує схему розподілення дальнього світла, обираючи різні світлодіодні елементи. Все для того, щоб оптимізувати видимість та послабити сліпуче світло, не заважаючи іншим водіям.
Удосконалена LED-технологія встановлена на S-моделях, тоді як головні фари зтехнологією Premium LED та функцією автоматичного пристосування дальнього світла встановлені у версіях SE та HSE. Технологія застосовує камеру переднього огляду для автоматичного перемикання між дальнімта ближнім світлом. Так авто не засліплює водіїв зустрічних транспортних засобів. Задні анімовані індикатори поворотів стандартні для версій S, SE та HSE, разом зі встановленими у SE та HSE передніми анімованими індикаторами поворотів.
У задній частині кросовера нижній бампер отримав нову сітчасту вставку між вбудованими вихлопними трубами, стандартними для 4-циліндрових бензинових двигунів. З рештою двигунів встановлюються нові тонкі горизонтальні накладки у формі лопасті. Повністю світлодіодні задні фари, в дизайні яких відчутний вплив першого електрокара бренду I-PACE, а також традиційні для Jaguar дугоподібні лінії демонструють сучасність дизайну в цілому.
У версії R-Dynamic E-PACE демонструє низку виразних елементів дизайну для підкреслення більш представницького іміджу автомобіля. Усі моделі доступні з додатковим пакетом зовнішнього оздоблення Black Exterior Pack, що забезпечує ще динамічніший зовнішній вигляд з низкою елементів, виконаних у кольорі Narvik Black.
У центрі нового інтер’єру, посередині панелі приладів, знаходиться вбудований 11,4-дюймовий сенсорний HD-дисплей з вигнутого скла. Через нього здійснюється управління новою інформаційно-розважальною системою Pivi Pro. Дисплей із хімічно зміцненого скла має два покриття: одне, яке не створює відблисків, і друге, завдяки якому не залишаються відбитки пальців.
Джуліан Томсон, директор із дизайну Jaguar, зазначив: «Новий E-PACE має ключові елементи дизайну родини Jaguar, запроваджуючи нові акценти в інтер’єрі. Усе це надає моделі ще більш дорослого вигляду, водночас зберігаючи дух компактного представницького кросовера».
Інтер’єр пропонує легший доступ до більшого простору для зберігання речей—перед новим перемикачем Drive Selector. Точки водійської взаємодії навколо панелі приладів тепер огорнуті м’якими на дотик матеріалами, тоді як ділянки бічного дотику колін рельєфно оформлені для забезпечення підвищеного комфорту.
Новий перемикач Drive Selector—лише один з решти акцентів—став нижчим та ширшим, верхня частина оздоблена стебнуванням у стилі «м’яча для крикета». Нижня частина виготовлена з металу, обробленого з високою точністю,—для покращеного тактильного відчуття.
Зразком преміального інтер’єру стають металеві акценти динаміків та металеві накладки наповітрозабірники, металеві поворотні перемикачі. На дизайн нового керма виробника надихнули дизайнерські рішення електричного кросовера I-PACE, відтепер воно має перемикачі з прихованим внутрішнім підсвічуванням та металеві пелюсткові перемикачі передач.
На підголівниках витиснено зображення ягуара в стрибку, позначки на чохлах «Est.1935 Jaguar Coventry» натякають на історію та традиції бренду. Додаткові акценти—це тиснений візерунок Jaguar з тваринними мотивами у зоні відділення для речей в консолі та перед перемикачем передач.
Новий E-PACE застосовує архітектуру Premium Transverse Architecture від Jaguar, розроблену для найсучасніших технологій електрифікованих силових агрегатів. Серед них новий 3-циліндровий силовий агрегат з плагін-гібридною технологією P300e**** , а також 4-циліндровий дизельний та сучасний бензиновий двигуни Ingenium нового покоління з технологією м’якого гібрида (Mild Hybrid Electric Vehicle—MHEV).
Удосконалені робочі характеристики—це інтелектуальна система повного привода All-Wheel Drive та8-ступінчасті автоматичні трансмісії з плавним перемиканням. Вони надають оновленому E-PACE продуктивну динаміку, зчеплення таточність роботи.
Дизельні
Бензинові
1,5-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун є найсучаснішим представником родини модульних двигунів Ingenium, для E-PACE доступний з технологіями PHEV (плагін-гібрид) та MHEV (м’який гібрид).
Новий легкий алюмінієвий двигун на 33кг легший за 4-циліндровий, і забезпечує потужні робочі характеристики з низькими рівнями тертя. Це впливає на оптимізацію споживання пального. Випускний трубопровід двигуна вбудований в алюмінієву голівку блока циліндрів—для швидкого розігріву та зменшення відстані від випускних клапанів до турбінного колеса турбокомпресора для вищої динаміки.
Новий плагін-гібридний силовий агрегат P300e поєднує 1,5-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун Ingenium потужністю 200к.с. та мотор із електричним приводом на задній міст (ERAD) потужністю 109к.с. (80кВт). З такою технологією кросовер прискорюється від 0 до 100км/год за 6,5секунди, з об’ємом викидів CO2 від 44г/км та показниками споживання пального до 2л/100 км (комбіновані показники за Всесвітнім циклом узгоджених випробувань транспортних засобів уполегшених умовах (WLTP)).
Компактний ERAD-моторживиться від літій-іонного акумулятора потужністю 15кВт·год, розташованого під підлогою багажника. За умов повного заряду він долає до 55км виключно на електротязі. Так оновлений плагін-гібридний E-PACE в електричному режимі, і без додаткового заряджання***, проїжджає середню для Великої Британії відстань денного пересування на роботу та з роботи, що становить 30,2км.
На 3-та 4-циліндрових бензинових та дизельних двигунах система м’якого гібрида (MHEV) використовує розташований у моторному відсіку стартер-генератор з ремінним приводом (BiSG) для відбору енергії, яка втрачається під час уповільнення та гальмування. Надалі енергія накопичується у 48-вольтному літій-іонному акумуляторі під багажним відділенням та перерозподіляється для допомоги ДВЗ під час прискорення. Водночас досягається чутливіша робота системи старт-стоп.
З технологією MHEV новий 2-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун Ingenium потужністю 160к.с. (лише з переднім приводом) подорожує з викидами CO2 від 181г/км, споживає пальне до8,0л/100км*.
Оновлений E-PACE також доступний з 2-літровим 4-циліндровим дизельним та 2-літровим 4-циліндровим бензиновим силовими агрегатами Ingenium, які поєднуються зтехнологією MHEV, повним приводом та 9-ступінчастими автоматичними трансмісіями.
2-літровий 4-циліндровий дизельний двигун потужністю 163к.с. з технологією м’якого гібрида створює 380Н·м крутного моменту з рівнем викидів CO2 від 167г/км та споживанням пального до 6,4л/100км.
Двигун із технологією MHEV потужністю 204к.с. створює 430Н·м крутного моменту та прискорює авто від 0 до 100км/год за8,4секунди, демонструючи показники споживання пального на рівні 6,4л/100км. Об’єм викидів CO2 становить від 169г/км*.
Найсучасніший силовий агрегат вперше оснащений сталевими поршнями підвищеної міцності. Вони зменшують тертя, а ефективність оптимізують турбокомпресор зповоротними лопатками турбіни та нова п’єзосистема впорскування типу Common Rail з тиском 2500бар. Це також забезпечує точніший контроль споживання пального.
2-літровий 4-циліндровий бензиновий двигун Ingenium доступний у 3варіантах вихідної потужності. Для усіх модифікацій застосовано технологію MHEV. Версія потужністю 200к.с. створює 320Н·м крутного моменту та здатна до прискорення від 0до 100 км/год за 8,5секунди. Силовий агрегат потужністю 249к.с. із 365Н·м крутного моменту долає поріг прискорення від 0 до 100км/год за 7,5секунди.
Очолює лінійку бензинових двигунів варіант із потужністю 300к.с. Доступний виключно для моделі 300SPORT і виробляє 400Н·м крутного моменту, прискорюючи авто від 0 до 100 км/год за 6,9секунди.Вдосконалений силовий агрегат застосовує сучасні технології роботи двигуна: інтелектуальну систему безступінчастої зміни ходу підйому клапана, технологію змінних фаз газорозподілу із підтримкою турбокомпресора з подвійним наддувом.
Кузов E-PACE оновлено, насамперед, для кращої динаміки. Архітектура Premium Transverse Architecture пропонує нові монтажні опори двигуна для покращеного відгуку педалі газу.
Нова архітектура забезпечує кращу жорсткість кріплення передньої підвіски—для більш комфортного пересування зі збереженням маневреності. Ця структура зменшує рівень вібрації та коливань у салоні та зменшує рівень шуму.
Більшість моделей оснащені інтелектуальною системою повного привода від Jaguar. Разом з тим, 3-циліндрові повноприводні версії поєднані з 8-ступінчастими автоматичними трансмісіями, а 4-циліндрові—із 9-ступінчастими автоматичними трансмісіями. Передавальні числа з малим кроком забезпечують миттєвий відгук, а ручне управління здійснюється виконаними з цинкового сплаву пелюстковими перемикачами передач на кермі для додаткового залучення водія у процес.
Нова система повного привода E-PACE застосовує технологію стандартної трансмісії другого покоління, яка автоматично розподіляє крутний момент між передніми тазадніми колесами для постійного максимального зчеплення зповерхнею дороги.
Вперше стандартна трансмісія має технологію роз’єднання привода. За стабільного руху налаштування відключає систему повного привода, надсилаючи імпульс лише на передню вісь і забезпечуючи покращену ефективність використання пального.
Доступна виключно для моделі E-PACE 300SPORT, система повного привода від Jaguar зактивною трансмісією Active Driveline другого покоління забезпечує покращене зчеплення з поверхнею за повного привода та брендову для Jaguar динаміку.
Як і система стандартної трансмісії, система повного привода з активною трансмісією Active Driveline передає крутний момент між переднім та заднім мостами. Додатково, дві незалежні електронно контрольовані муфти на задньому мості, які працюють із застосуванням масел, здатні розподіляти крутний момент між задніми колесами та спрямовувати 100% цього крутного моменту на будь-яке заднє колесо за 0,1секунди.
Усі моделі E-PACE обладнані системою JaguarDrive Control із режимами Комфорт, Еко, Дощ-лід-сніг (на моделях з переднім приводом) і Динамічний. Режими водій може обирати самостійно, залежно від дорожніх умов. Налаштування, обрані поворотним регулятором поряд із перемикачем Drive Selector, коригують багато функцій. Це—виконання повороту, робота трансмісії, педалі газу та опціонально—калібрування системи адаптивного демпфування.
Новий режим адаптивної реакції на характер поверхні (Adaptive Surface Response) замінює режим Дощ-лід-сніг у повноприводних моделях. Він автоматично визначає найбільш прийнятне серед 3-х окремих налаштувань через відстеження умов поверхні кожну десяту долю секунди, з наданням реакції за пів секунди.
E-PACE 2021-го модельного року вирізняється вдосконаленою електронною архітектурою автомобіля Jaguar—EVA 2.0. Вона підтримує нові технології для підключення та оновлення авто.
Доступ до інформаційно-розважальної системи Pivi Pro здійснюється через 11,4-дюймовий сенсорний HD-дисплей з вигнутого скла. Серед основних переваг—підвищена чіткість, адже дисплей став утричі яскравішим та на 48% більшим запопередній. Через спрощену структуру меню у водія завжди є доступ до 90% загальних задач з головного екрана у два чи менше кліків.
Для швидкого запуску Pivi Pro має окремо джерело живлення, тому усі системи готові до використання у момент, коли водій опиняється за кермом. А інтегровані додатки Spotify, Deezer та TuneIn функціонують навіть без смартфона власника. Додатковими функціями із мережевим підключенням є Google та календар Microsoft Outlook. Так водій легко переглядатиме робочі щоденники та телефонуватиме через систему «вільні руки»*****.
Зв’язок у Pivi Pro забезпечує технологія подвійних SIM-карток із двома LTE-модемами—це безпосередня можливість виконувати декілька функцій одночасно. Наприклад, можна відтворювати медіафайли та завантажувати оновлення без жодного впливу на продуктивність. Найсучасніший рівень забезпечення зв’язку гарантує мінімальну кількість переривань у ділянках слабкого покриття, адже система шукає найпотужніший сигнал у мережі.
Можливість бездротового оновлення систем—це доступ дозавантаження та встановлення оновлень ПЗ без відвідування дилерів. Оновлення завантажуються у фоновому режимі, а користувач отримає сповіщення з описом змін. Можна запланувати зручний час для встановлення оновлень, які вимагають вимкнення авто.
Система Pivi Pro є стандартною для версій S, SE та HSE і опціональною для базової модифікації E-PACE. Стандартною у ній є інформаційно-розважальна система Pivi, яка підтримує навігаційні функції через смартфон водія з використанням Apple Carplay®. Також Pivi має підключення Android Auto™ як стандартне програмне забезпечення.
Доповненням до центрального 11,4-дюймового сенсорного дисплея є сучасний 12,3-дюймовий інтерактивний HD-дисплей водія з покращеною графікою та придатним доналаштування форматом. Він відображає навігаційну мапу вповноекранному режимі з покроковими інструкціями, діджитал дані, медіадані, перелік контактів та інше. Інтерактивний дисплей водія працює у поєднанні з повнокольоровим дисплеєм останнього покоління, що робить проекцію даних на вітрове скло,—яскравішим, з більшою інформаційною зоною та покращеною роздільною здатністю.
Технологія іонізації повітря в салоні покращує якість повітря завдяки застосуванню технології Nanoe, яка видаляє алергени та неприємні запахи. Вдосконалена система має функцію фільтрації PM2.5, яка вловлює найдрібніші часточки, зокрема з діаметром до PM2.5. Активується натисканням кнопки «Purify» (Очистити) нацентральному сенсорному дисплеї.
Для підвищення комфорту наручний браслет Activity Key другого покоління може використовуватися для зачинення, відчинення та запуску двигуна безтрадиційногоключа всередині авто. Придатний для заряджання пристрій має вбудований годинник та тривалість роботи батареї упродовж семи днів між заряджаннями.
Оновлений E-PACE вперше обладнано технологією внутрішнього дзеркала заднього огляду ClearSight від Jaguar. Система посилює безперешкодний огляд дороги позаду. Використовуючи ширококутову камеру зйомки задньої частини авто, система передає зображення на екран з високою роздільною здатністю у межах безрамкового дзеркала заднього огляду, роботі якого не перешкоджають високі пасажири на задніх сидіннях, погане освітлення або дощ на задньому склі.
Сучасна технологія 3D-камери кругового огляду забезпечує підвищену 3D-функціональність за допомогою технології роботи камери для надання більшої кількості деталей та опціонального забезпечення огляду в режимі реального часу та 3D-моделювання під час маневрування. Вибір налаштувань включає режими Junction View (огляд розв’язки), 3D Perspective View (огляд з тривимірною перспективою) таClearSight Plan View (огляд із чітким планом місця).
Технологія Jaguar для відстеження ступеня втоми водія здатна визначити, чи не починає водій дрімати, ісигналізує про необхідність зробити перерву. Технологія використовує вхідні дані, деякі з них вимірюються кожну тисячну долю секунди: це поворот керма, робота педалей тазагальна поведінка під час водіння для визначення ознак втоми. Крім того, система адаптивного круїз-контролю підтримує задану відстань до автомобіля попереду для комфортних подорожей навеликі відстані.
Топова у лінійці, нова модель 300 SPORT оснащена виключно бензиновим двигуном потужністю 300к.с., прискорюється від 0 до 100 км/год за 6,9секунди. Тут інтегровані сучасні технології, такі як активне демпфування, адаптивна динаміка, активна трансмісія та налаштовувана динаміка.
Доступний в усіх варіантах кольорів екстер’єру, кросовер має 20-дюймові диски з 5спицями здіамантовим точінням і чорними акцентами, пакет Black Exterior Pack та задні двері з електроприводом. У салоні присутні рифлені накладки Jaguar зпідсвічуванням, акустична система Meridian, оббивка стелі у кольорі Ebony зматеріалу Suedecloth та спортивні сидіння R-Dynamic зі шкіри у кольорах Ebony, Cloud або Deep Garnet.
Оновлений кросовер можна обирати серед комплектацій S, SE та HSE, усі доступні у версії R-Dynamic. Опціональним для всіх моделей є пакет Black Exterior Pack. Також доступна нова специфікація 300 SPORT, про доступність в Україні буде повідомлено додатково.
Примітка: наведені цифри є результатом офіційних тестів виробника відповідно до законодавства ЄС. Лише для порівняння. Реальні цифри у різних країнах можуть відрізнятися. Викиди CO2, витрата пального, споживання енергії та пробіг в електричному режимі можуть варіюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження та комплектуючі.
*Для усіх 4-циліндрових бензинових та дизельних двигунів та 3-циліндрових двигунів MHEV усі показники викидів та споживання пального надані у комбінованому циклі EU -WLTP (TEL). Показники викидів, споживання пального та пробігу на електротязі для 3-циліндрових бензинових двигунів PHEV надані у комбінованому циклі EU-WLTP (TEH) .
**Усі автомобілі E-PACE мають повний привод, за винятком бензинового 3-циліндрового двигуна зтехнологією MHEV потужністю 160к.с..
**Усі автомобілі E-PACE мають повний привод, за винятком бензинового 3-циліндрового двигуна зтехнологією MHEV потужністю 160к.с..
***Середня відстань пересування в одному напрямку для Великої Британії становить 15,1 км, відповідно до даних Відділу транспорту Національного дослідження подорожей за 2018р.
**** Доставка плагін-гібридних моделей клієнтам розпочнеться навесні 2021р./восени 2021р. (залежно від ринку).
***** Про доступність на ринку України буде повідомлено додатково