Використання Cookies

«Для збереження інформаціі на Вашому комп’ютері, покращення роботи нашого сайту Jaguar пропонує використовувати файли cookies. Деякі файли cookies є невід’ємним елементом роботи сайту та вже встановлені на Ваш персональний комп’ютер. Ви можете видалити та заблокувати усі файли cookies з даного сайту, але при цьому деякі його елементи можуть відображатись та працювати некоректно. Щоб дізнатися більше про файли cookies, які ми використовуємо, та про те як їх видалити, ознайомтесь з Політикою Конфіденційності

Ми використовуємо файли cookies для того,щоб покращити роботу нашого сайту. Продовжуючи використовувати веб-сайт,ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookies. Якщо Ви не згодні просимо змінити відповідні налаштування браузера.

Новини Jaguar

Оновлений Jaguar XF: розкішний та підключений

Вдосконалені екстер’єр та інтер’єр, розширене підключення та двигуни з продуктивністю м’якого гібрида.

  • Новий екстер’єр: оновлений передній бампер, решітка радіатора та задній бампер, повністю світлодіодні фари
  • Розкішний інтер’єр: повністю оновлений інтер’єр з ретельно відібраними матеріалами та вишуканими деталями для відчуття сучасності і спокою
  • Новий дизельний двигун з технологією MHEV: 2-літровий дизельний двигун i4 потужністю 204 к. с. із технологією м’якого гібрида на 24 к. с. потужніший за попередній, зі зниженим об’ємом викидів вуглецю — від 130 г/км*, оптимізованим споживанням пального до 4,9 л/100 км*
  • Потужні бензинові двигуни: бензиновий двигун Ingenium потужністю 250 к. c. прискорює задньоприводний XF від 0 до 100 км/год за 6,9 секунди, двигун потужністю 300 к. с. прискорить повноприводну модель за 6,1 секунди
  • Повний привод: кожна модель XF із 8-ступінчастою автоматичною трансмісією доступна з повним приводом
  • Постійно підключений: сучасна інформаційно-розважальна система Pivi Pro від Jaguar з 2-ма SIM-картами, на новому 11,4-дюймовому сенсорному HD-дисплеї з вигнутого скла
  • Завжди актуальний: бездротове оновлення програмного забезпечення, встановлення новітніх систем авто та інформаційно-розважальної системи
  • Підвищений комфорт: інноваційна система активного заглушення дорожніх шумів та іонізація повітря в салоні з фільтрацією PM2.5 для захоплення найдрібніших часточок та алергенів
  • Доступний в Україні: оновлений Jaguar XF на ринку України з’явиться на початку 2021 року, вартість буде повідомлено додатково

Оновлений Jaguar XF презентовано з вдосконаленими екстер’єром та інтер’єром з матеріалами преміум класу, а також з органічно інтегрованими інноваційними технологіями. XF втілює сучасний британський дизайн та топові автомобільні інновації.

Представлено 2 нові двигуни. Перший — 2-літровий 4-циліндровий дизельний двигун Ingenium нового

покоління, із турбонаддувом та технологією м’якого гібрида (Mild Hybrid Electric Vehicle — MHEV).

Другий — 2-літровий 4-циліндровий бензиновий двигун Ingenium. Вони посилюють Jaguar XF додатковою потужністю та робочими характеристиками.

Екстер’єр вирізняється новим переднім бампером з більшими та розташованими нижче повітрозабірниками для візуалізації ширини авто. Її підкреслює і ширша решітка радіатора з сітчастими деталями дизайну, створеними на основі логотипу Jaguar. На бічних дифузорах тепер нанесено традиційну емблему із зображенням ягуара у стрибку. Так у всьому авто бренд демонструє виняткову увагу до деталей.

Нові надтонкі та повністю світлодіодні здвоєні фари з подвійними денними ходовими вогнями Daytime Running Light, у формі «подвійної J», доступні з опціональною піксельною технологією Pixel LED. Функція адаптивного дальнього світла Adaptive Driving Beam оцінює стан дороги попереду та автоматично адаптує дальнє світло для затінення зустрічного дорожнього руху або знаків. Система створює різноманітні схеми роботи дальнього світла, обираючи світлодіодні сегменти для оптимізації огляду без перешкод для інших водіїв.

Світлодіодна технологія встановлена як стандартний варіант у лінійці та доступна з функцією системи автоматичного перемикання з дальнього світла на ближнє Auto High Beam Assist для версій SE- та HSE. Технологія застосовує камеру переднього огляду для автоматичного перемикання між дальнім та ближнім світлом, захищаючи водіїв на зустрічних авто від засліплення. Анімовані індикатори поворотів доступні як опціональне вдосконалення.

Дизайн задньої частини вдосконалили завдяки ширшому бамперу та задній верхній бічній частині, пофарбованій у колір кузова. Так авто візуально виглядає нижчим. Затемнені окантування задніх фар також встановлені на XF.

У версії R-Dynamic оновлений XF демонструє виразні елементи дизайну для створення більш представницького іміджу автомобіля. Усі моделі доступні з додатковим пакетом екстер’єру Black Exterior Pack — для ще динамічнішого зовнішнього вигляду з елементами кольору Gloss Black.


Приємний на дотик та розкішний інтер’єр

Новий салон моделі XF підкреслено розкішний, з покращним мережевим підключенням та орієнтований на водія. Нова спортивна центральна консоль містить опціональний бездротовий зарядний пристрій з підсилювачем сигналу телефону (на окремих ринках).

У серці нового салону — інтегрований і встановлений у центрі сенсорний HD-дисплей з вигнутого скла, з діагоналлю 11,4 дюйми та в елегантній рамці з магнієвого сплаву. З його допомогою водій керує новою інформаційно-розважальною системою Pivi Pro. Автентичні деталі оздоблення, як-то елементи з алюмінію та дерев’яного шпону з відкритими порами, привертають увагу ідеальними формами. А створені за допомогою лазерного гравірування сітки колонок та металевий диск поворотного перемикача системи JaguarDrive Control підкреслюють увагу до деталей.

За словами директора з дизайну Jaguar Джуліана Томсона, новий екстер’єр потужно посилює впевнений зовнішній вигляд Jaguar XF, інтер’єр оновлено для підкресленої розкоші та особливих тактильних відчуттів. У самому ж салоні авто бездоганно інтегровані інноваційні технології.

Нова система Drive Selector є лише одним з оновлень: у верхній частині вона оздоблена стебнуванням у стилі «м’яча для крикета», а нижня частина виготовлена з металу, ретельно обробленого для приємного тактильного відчуття. Сучасне оздоблення дверей полегшує доступ та збільшує простір для зберігання речей. Нові сидіння представлені з ширшою м'якою частиною, новими масажними функціями та покращеним покриттям зон нагрівання та охолодження. Тиснений фірмовий ягуар у стрибку прикрашає всі підголівники у стандартній комплектації, а емблеми «Est.1935 Jaguar Coventry» на оббивці підкреслюють традиції бренду.

Сучасні технологічні рішення розроблені для забезпечення здоров’я та комфортного самопочуття пасажирів. Технологія іонізації повітря в салоні Cabin Air Ionisation покращує якість повітря завдяки технології Nanoe, що видаляє алергени та усуває неприємні запахи. З функцією фільтрації PM2.5 вловлюються найдрібніші часточки, навіть мікродисперсні PM2.5. Користувач активує систему єдиним натисканням кнопки «Очистити» (англ. — Purify).


Вдосконалені ефективні двигуни

Оновлений XF має спеціальну лінійку 4-циліндрових бензинових та дизельних силових агрегатів Ingenium нового покоління. Водночас дизельний двигун обладнаний технологією м’якого гібрида (MHEV).

XF доступний виключно із 8-ступінчастими автоматичними трансмісіями, заднім або повним приводом та різними варіантами двигунів:

Дизельні

  • М’який гібридний 2-літровий 4-циліндровий турбо, потужністю 204 к. с., 8-ступінчаста автоматична трансмісія, задній/повний привод.

Бензинові

  • 2-літровий 4-циліндровий турбо, потужністю 250 к. с., 8-ступінчаста автоматична трансмісія, задній/повний привод;
  • 2-літровий 4-циліндровий турбо, потужністю 300 к. с., 8-ступінчаста автоматична трансмісія, повний привод.

Дизельний двигун потужністю 204 к. с. виробляє 430 Нм крутного моменту. Система MHEV використовує стартер-генератор із ремінним приводом (BiSG), розташований у моторному відсіку, аби накопичувати енергію, яка втрачається під час уповільнення та гальмування. Вона зберігається у 48- вольтній літій-іонній батареї під багажним відсіком. Потім накопичена енергія перерозподіляється для допомоги двигуну внутрішнього згорання під час прискорення, для більш точної та чутливої роботи системи старт-стоп.

Новий дизельний двигун MHEV потужністю 204 к. с. надає задньоприводному XF прискорення від 0 до 100 км/год за 7,6 секунди. Об’єм викидів CO2 від 130 г/км*, споживання пального — до 4,9 л/100 км*. Так знижуються експлуатаційні витрати, досягається зменшення об’єму викидів на 13 % та збільшення ефективності на 14 % — для задньоприводного XF, порівняно з попереднім дизельним двигуном потужністю 180 к. с. Тут потужність збільшено на 24 к.с.

Серед бензинових двигунів можна обрати між версіями 2-літрового 4-циліндрового двигуна потужністю 250 к. с. та 300 к. с. з 365 Нм та 400 Нм крутного моменту відповідно. Обидва застосовують новітні технології роботи двигунів, зокрема турбонаддувний агрегат з підтримкою подвійних турбін та безперервно змінним підйомом клапана (Continuous Variable Valve Lift — CVVL) для точності та ефективного функціонування.

Бензиновий двигун потужністю 250 к. с. забезпечує споживання пального 8 л/100 км*, об’єм викидів CO2 від 181 г/км* та прискорення від 0 до 100 км/год за 6,9 секунди — для задньоприводної моделі XF.

XF потужністю 300 к. с. доступний виключно з повним приводом, прискорюється від 0 до 100 км/год за 6,1 секунди. Усі двигуни постачаються з автоматичною 8-ступінчастою коробкою передач від Jaguar, керованою підкермовими пелюстковими перемикачами для додаткового залучення водія у процес.

Вдосконалені технології підключення

Вдосконалений XF має електронну архітектуру автомобіля Jaguar наступного покоління EVA 2.0, що підтримує нові технології. Автомобіль підключений, оновлений та актуальний на багато років уперед.

Доступ до технології інформаційно-розважальної системи Pivi Pro здійснюється через повністю новий 11,4-дюймовий сенсорний HD-дисплей з вигнутого скла. Основні переваги: підвищена чіткість, утричі яскравіший та на 48 % більший за попередній дисплей, спрощена структура меню. Водії отримують доступ до 90 % загальних команд з головного екрану у 2 кліки.

Для швидкого отримання інформації встановлено новий 12,3-дюймовий інтерактивний HD-дисплей водія — з покращеною графікою та придатним до налаштування форматом. Дисплей може відображати навігаційну мапу у повноекранному режимі з покроковими інструкціями, діджитал- та медіадані, контакти, додатки для розваг. Разом із сучасною технологією проекційного дисплея, XF надає водіям усю потрібну інформацію без відволікань від дороги.

Нова інтуїтивна інформаційно-розважальна система стандартним компонентом має Apple CarPlay®. Вона ж дозволяє одночасно підключати два телефони через Bluetooth. Як стандартна складова, залежно від застосування на ринку, доступна Android Auto™. Через пристрій для бездротового заряджання з підсилювачем сигналу телефону пасажири швидко зарядять мобільні пристрої.

Завдяки виокремленому джерелу енергії, Pivi Pro миттєво запускається і готова до використання одразу після того, як водій сідає за кермо

Добірка нових технологій комфорту — це також функція бездротового оновлення програмного забезпечення (Software-Over-The-Air — SOTA). Тому в XF завжди найновіше ПЗ, а власникам не потрібно приїздити до дилерських центрів для таких оновлень.

Встановлення зв’язку системи Pivi Pro забезпечено технологією вбудованих подвійних SIM-карт з двома LTE-модемами. Тому система одночасно виконує багато функцій, наприклад, відтворює медіафайли та завантажує оновлення, зберігаючи продуктивність авто. Вдосконалене забезпечення зв’язку гарантує його мінімальне переривання, викликане ділянками слабкого покриття. Система шукає найпотужніший сигнал серед постачальників мережевих послуг.

Вперше застосована у сегменті технологія активного заглушення дорожніх шумів — Active Road Noise Cancellation — постійно відстежує вібрації від поверхні дорожнього полотна. Вона розраховує протилежну фазу хвилі для усунення шуму, чутного пасажирам. Тому до салону потрапляє тихіший шум для зменшення втоми, викликаної тривалою дією низькочастотного шуму. Відстежується заповненість салону, система постійно оптимізує робочі характеристики для максимальної зручності. Технологія зменшеного навантаження забезпечує незмінність маси авто та його експлуатаційних характеристик.

Окрім того, функція дзеркала заднього огляду ClearSight Interior Rear View Mirror** від Jaguar допомагає оглядати шлях позаду автомобіля. Використовуючи ширококутову камеру зйомки задньої частини авто, система передає зображення на екран у безрамковому дзеркалі заднього огляду. Воно працює навіть в умовах перебування високих пасажирів на задніх сидіннях, поганого освітлення або дощу.

Щоб підвищити комфорт, наручний браслет Activity Key 2-го покоління можна використовувати для зачинення і відчинення дверей, запуску авто без потреби у традиційному ключі в автомобілі. Придатний до заряджання пристрій із вбудованим годинником працює 7 днів до наступного заряджання.

XF також отримує перевагу від останнього покоління технології допомоги водієві. Це — функція контролю безпечного виходу Clear Exit Monitor. Вона відстежує для пасажирів передніх та задніх сидінь наявність авто або велосипедиста, які наближаються під час їхнього виходу з транспортного засобу. Система адаптивного круїз-контролю Adaptive Cruise Control автоматично підтримує задану відстань до авто попереду.

Сучасна технологія Jaguar — 3D Surround Camera — забезпечує 3D-функціональність через технологію роботи камери. Водій бачить більше деталей безпосередньо в режимі реального часу, під час маневрування авто.

В оновленому XF бренд демонструє зосередженість на створенні потужних та легких автомобілів. В алюмінієвій архітектурі використовуватимуть перероблений алюміній з виробництва замкненого циклу. Це посилить екологічність і зробить свій внесок у прямуванні Jaguar до Destination Zero — мети, де світ існуватиме без шкідливих викидів, нещасних випадків та заторів на дорогах.

Обрати авто можна серед пакетів комплектації S, SE та HSE, усі доступні у версії R-Dynamic. Для всіх моделей опціональним є пакет Black Exterior Pack.

На ринку України оновлений Jaguar XF з’явиться на початку 2021 року, вартість буде повідомлено додатково.

*Усі показники викидів та споживання пального надані у комбінованому циклі на основі стандартів ЄС — Всесвітнього циклу узгоджених випробувань транспортних засобів у полегшених умовах (WLTP (TEL)).

Наведені дані є результатом офіційних тестів виробника відповідно до законодавства ЄС. Лише для порівняння. Реальні цифри у світі можуть відрізнятися. Викиди CO2, витрати пального, споживання енергії та пробіг можуть варіюватися залежно від стилю керування, умов навколишнього середовища, навантаження та комплектуючих.

**Доступний в оновленому XF

Назад до переліку новин