Використання Cookies

«Для збереження інформаціі на Вашому комп’ютері, покращення роботи нашого сайту Jaguar пропонує використовувати файли cookies. Деякі файли cookies є невід’ємним елементом роботи сайту та вже встановлені на Ваш персональний комп’ютер. Ви можете видалити та заблокувати усі файли cookies з даного сайту, але при цьому деякі його елементи можуть відображатись та працювати некоректно. Щоб дізнатися більше про файли cookies, які ми використовуємо, та про те як їх видалити, ознайомтесь з Політикою Конфіденційності

Ми використовуємо файли cookies для того,щоб покращити роботу нашого сайту. Продовжуючи використовувати веб-сайт,ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookies. Якщо Ви не згодні просимо змінити відповідні налаштування браузера.

Новини Jaguar

Гучний та ексклюзивний саундтрек «Lies» від популярного Діджея МК для оновленого Jaguar F-Pace

Jaguar співпрацює з артистами та зірками в межах глобальної кампанії «Hard to Forget», присвяченої оновленому кросоверу Jaguar F-PACE. Кампанія представить низку відеороликів на знак підтримки креативної індустрії: музики, розваг, фотографії та моди. Кожне відео представляє нового «Творця» Jaguar – окремого митця, натхненного моделлю.

  • Кампанія «Hard to Forget»: залучає таланти для підтримки креативних галузей у всьому світі та присвячена кросоверу Jaguar F-PACE
  • Ексклюзивний саундтрек: американський діджей та продюсер MK разом зі співачкою Raphaella створили саундтрек «Lies» для кампанії Jaguar F-PACE
  • Нове партнерство: проект започатковує постійну співпрацю із Sony Music для допомоги артистам, які щойно розпочинають творчий шлях

Новий саундтрек «Lies»

Американський діджей та продюсер MK представив новий трек «Lies» за участю платинової співачки Raphaella. Трек стане музичним супроводом для нової кампанії оновленого F-PACE – «Hard to Forget». Трек оприлюднили 29 січня 2021 року, він з’являтиметься у всіх відеороликах кампанії за участю кросовера. «Lies» 2021 року – це захоплююча мелодія у поєднанні зі спокусливим вокалом Raphaella.

«Було цікаво працювати з Jaguar над серіями «Hard to Forget». Я завжди був прихильником автомобілів, і люблю всі аспекти дизайну, адже сам вивчав архітектуру, перш ніж зайнятися музикою»,ділиться враженнями діджей і продюсер MK.

Новий трек «Lies» доступний за посиланням: https://smarturl.it/MK_Lies

Відеоролик із F-PACE на YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YGXX8yzpSlw

Партнерство з Sony Music та креативними митцями

Поява МК у кампанії F-PACE– це початок партнерства з 4th Floor Creative, британським підрозділом Sony Music Entertainment. Співпраця започатковує просування молодих талантів і нагадує про важливу роль креативної індустрії у нашому житті.

Серед інших митців, які відкривають для себе F-PACE — фотограф Мішаель Філіп, який народився у Нігерії та виріс у Лондоні. Він фіксує та переосмислює побутові сцени, аби викликати цікавість у глядачів. Також детально і з професійного боку розглядає інтер’єр кросовера дизайнер одягу з міжнародним визнанням Джуді Ву.

Ще одна учасниця кампанії, телеведуча Лора Уінтер, створює подкасти для жінок-велосипедисток, а вінгсьют-парашутист та бейсджампер Джеймі Картрайт розробив власний стиль документальної відеозйомки екстремальних видів спорту.

Директор із комунікацій Jaguar Енді Хант Кук підтвердив наміри бренду щодо інноваційної співпраці з креативними людьми. Jaguar зосереджений на дизайні, тому визнає потребу у креативному розвитку суспільства і готовий надавати платформи для демонстрації справжніх талантів. «Як і Творці Jaguar, оновлений Jaguar F-PACE є багатогранним, поєднуючи розкіш, можливості підключення та досконалість», — додає Енді Хант Кук.

Презентований у вересні 2020 року, оновлений F-PACE втілює розкіш та сучасні можливості підключення. Додатково — це повністю новий інтер’єр, сучасна інформаційно-розважальна система Pivi Pro та низка рядних 4- та 6-циліндрових двигунів. Кросовер доступний із ефективним плагін-гібридним двигуном, завдяки якому авто долає 53 км виключно на електротязі без шкідливих викидів.

Про 4th Floor Creative

4th Floor Creative— це внутрішній креативний підрозділ Sony Music Entertainment у Великобританії, створений у 2018 році для об’єднання креативних напрямків компанії. Лондонський відділ складається з компаній Sync, Visual Creative, Podcasting, Digital та Audience Development. Аби познайомити аудиторію з креативним поглядом артиста, він використовує сучасні канали, від відео до ігор. Підрозділ працює зі знаковими лейблами Sony Music, аби поширювати історії виконавців в усьому світі.

Про MK

Народжений у Детройті Марк Кінчен, відомий як DJ MK, є продюсером мульти-платинових платівок та засновником лейблу AREA10. Один з найпопулярніших відомих діячів у сфері танцювальної музики, найбільш відомими є трек «17», класичний танцювальний гімн «Burning», ремікси на Storm Queen «Look Right Through», Nightcrawlers «Push The Feeling On». DJ MK створював ремікси на пісні світових зірок, серед них Кальвін Гарріс, Уілл Сміт, Марк Ронсон, Ед Ширан та Арманд ван Хельден. МК має унікальний та впізнаваний стиль звучання, серед останніх хітових синглів - «One Nigh» та «2AM». Тепер до них додається композиція «Lies» 2021 року.

Серія «Hard to Forget»

Серія коротких фільмів, режисером є Крістофер Морріс зі Stink Films, що представляє групу Творців Jaguar. Вони діляться враженнями від оновленого F-PACE після того, як краєм ока бачать літеру «F».

Назад до переліку новин